Nieuws
*/?>
Nieuws

Ctac recruitment campagne

Belgische vestiging werft personeel
De doelstelling van Ctac België is om uit te breiden met zo'n 30-40 betrokken vaste medewerkers - tot nu toe bestaat het personeel van Ctac België uit zo'n 60% freelancers. De Merkenbouwers ging aan de slag met een creatief concept voor de recruitment.

Drie kernwaarden zijn bij de werving van belang: innovatie, fun en ambitie. We ontwikkelden een persoonlijk aansprekende campagne 'Ambition looks good on you'. Hierin spelen vier personen de hoofdrol: twee jonge en twee ervaren personen, twee mannen en twee vrouwen. Naast dit concept wordt de recruitment versterkt als actieve campagne door medewerkers, die ambassadeurs zijn en optreden als Ctac bloggers, waardoor enerzijds de binding met Ctac wordt versterkt en de werving effectiever wordt.
Ctac recruitment campagne
“ Ambition looks good on you ”
Terug naar overzicht
Meer weten?
De Merkenbouwers besteedt veel aandacht aan het inventariseren van uw wensen, doelstellingen en verwachtingen. Ons team biedt een luisterend en kritisch oor. Op basis daarvan kunnen we uw organisatie ondersteunen en helpen om de kernwaarden en kenmerken zichtbaar te maken voor uw doelgroep.

U bent natuurlijk altijd van harte welkom bij ons op kantoor voor een kennismaking.
Gerelateerd aan dit artikel
Geen gerelateerd nieuws gevonden...

Afspraak maken

Vughterweg 1, 5211CH `s-Hertogenbosch
info@demerkenbouwers.nl
073 62 777 30