Van Neynsel

“Genieten zonder zorgen, met de zorg die bij u past”
Via een pitch werden De Merkenbouwers geselecteerd om de communicatie- en marketingstrategie te ontwikkelen voor Van Neynsel, een ouderenzorgorganisatie met diverse locaties in en rondom Den Bosch.
Aan de hand van strategiesessies en brainstorms ontwikkelden we een ambitieus marketingplan, waarin de huidige situatie in 2014 is vastgelegd met een vertaalslag naar waar Van Neynsel naar toe wil. Met het doel om de brand awareness te vergroten ontstond de behoefte aan een campagne en de presentatie van het jaarverslag 2015.  
De campagne ontstond uit drie printadvertenties en een busreclame voor het KBC (Kennis- & Behandelcentrum) om hier meer naamsbekendheid aan te geven. We verzorgden daarvoor de fotografie en de uitingen zelf.
Het jaarverslag omhelsde drie onderdelen: speerpunten, cijfers en interviews met divisiemanagers. Dit verslag werd in de vorm van een e-magazine gegoten door middel van de tool Instant Magazine. Het interactieve jaarverslag werd geïntegreerd op de website en kon zo eenvoudig online verspreid worden.
 
Instant Magazine 
Deze tool maakt het mogelijk om uw jaarverslag, brochure of magazine interactief te maken. Bladeren, scrollen, inzoomen en clicken: het is net een complete website. Volledig responsive, dus bereik uw doelgroep op smartphone, tablet & desktop. De Merkenbouwers verzorgen graag de complete omzetting en/ of invulling van uw online publicatie. 
 
 
 
 
Meer weten?
De Merkenbouwers besteedt veel aandacht aan het inventariseren van uw wensen, doelstellingen en verwachtingen. Ons team biedt een luisterend en kritisch oor. Op basis daarvan kunnen we uw organisatie ondersteunen en helpen om de kernwaarden en kenmerken zichtbaar te maken voor uw doelgroep.

U bent natuurlijk altijd van harte welkom bij ons op kantoor voor een kennismaking.

Afspraak maken

Vughterweg 1, 5211CH `s-Hertogenbosch
info@demerkenbouwers.nl
073 62 777 30