nieuws en inspiratie
Meerjarenbeleidsplan op papier & digitaal
Nieuwe beleidsperiode voor Van Neynsel
Dit jaar start een nieuwe beleidsperiode voor de ouderzorgorganisatie Van Neynsel. De komende vier jaar zal welbevinden binnen de organisatie centraal staan. Om het beleid intern en extern goed onder de aandacht te brengen, is dit door De Merkenbouwers gebundeld in een Meerjarenbeleidsplan ‘Van zorg naar welbevinden’. Om de nieuwe periode een eigen gezicht te geven, is het boekje voorzien van eigentijdse kleuren en nieuw beeld. Eigen medewerkers en eigen bewoners staat centraal in het plan; in tekst en in beeld.
Naast het gedrukte plan is er ook een e-magazine ontwikkeld rondom het Meerjarenbeleid. Deze digitale versie kan eenvoudig worden verspreid, een plek krijgen op de website en is zo voor iedere geïnteresseerde toegankelijk.
Naast het gedrukte plan is er ook een e-magazine ontwikkeld rondom het Meerjarenbeleid. Deze digitale versie kan eenvoudig worden verspreid, een plek krijgen op de website en is zo voor iedere geïnteresseerde toegankelijk.

Meer weten?
De Merkenbouwers besteedt veel aandacht aan het inventariseren van uw wensen, doelstellingen en verwachtingen. Ons team biedt een luisterend en kritisch oor. Op basis daarvan kunnen we uw organisatie ondersteunen en helpen om de kernwaarden en kenmerken zichtbaar te maken voor uw doelgroep.
U bent natuurlijk altijd van harte welkom bij ons op kantoor voor een kennismaking.
U bent natuurlijk altijd van harte welkom bij ons op kantoor voor een kennismaking.
Gerelateerd aan dit artikel
Geen gerelateerd artikel gevonden...