Ruimtemeesters
“Meesterschap campagne”
Ruimtemeesters heeft aan ons de vraag gesteld om via brainstormsessies een duidelijke positionering te formuleren. Het doel hierbij was om de positionering, de visie en missie en de kernwaarden helder te krijgen. Daarnaast hebben we de merkbelofte en unieke kracht van Ruimtemeesters aan het positioneringsdocument toegevoegd.
Campagne ‘Meesterschap’
Uit diverse campagnevoorstellen is de campagne ‘Meesterschap’ gekozen. In deze campagne staan de meesters van Ruimtemeesters centraal. Zij laten hun meesterschap zien in een industriële open ruimte. De visuals op de canvassen, vertegenwoordigen de diensten van Ruimtemeesters. Naast de corporate uiting, is er ook een doorvertaling gemaakt naar de 4 diensten van Ruimtemeesters. Hier staat één meester van Ruimtemeesters centraal en vertelt over zijn/haar ‘Meesterschap’. De visuals in de canvassen zijn een doorvertaling per dienst.
Campagne ‘Meesterschap’
Uit diverse campagnevoorstellen is de campagne ‘Meesterschap’ gekozen. In deze campagne staan de meesters van Ruimtemeesters centraal. Zij laten hun meesterschap zien in een industriële open ruimte. De visuals op de canvassen, vertegenwoordigen de diensten van Ruimtemeesters. Naast de corporate uiting, is er ook een doorvertaling gemaakt naar de 4 diensten van Ruimtemeesters. Hier staat één meester van Ruimtemeesters centraal en vertelt over zijn/haar ‘Meesterschap’. De visuals in de canvassen zijn een doorvertaling per dienst.
De campagne heeft als doel om de brand awareness van Ruimtemeesters te vergroten. Tevens is er een doorvertaling gemaakt naar een activatie campagne.
Geïntegreerde campagne
De geïntegreerde campagne bestaat uit online en offline middelen en interne en externe communicatie waarbij de landingspagina centraal staat. De tools die we o.a. gaan inzetten zijn: het Merkpaspoort, SEO, SEA, LinkedIn, Facebook, display bannering en remarketing. Er zijn zowel organisatie doelstellingen, marketingdoelstellingen en doelstellingen per tool vastgesteld. Wekelijks worden de resultaten van de campagne gemeten via verschillende online tools
Geïntegreerde campagne
De geïntegreerde campagne bestaat uit online en offline middelen en interne en externe communicatie waarbij de landingspagina centraal staat. De tools die we o.a. gaan inzetten zijn: het Merkpaspoort, SEO, SEA, LinkedIn, Facebook, display bannering en remarketing. Er zijn zowel organisatie doelstellingen, marketingdoelstellingen en doelstellingen per tool vastgesteld. Wekelijks worden de resultaten van de campagne gemeten via verschillende online tools
 
 
 
Meer weten?
De Merkenbouwers besteedt veel aandacht aan het inventariseren van uw wensen, doelstellingen en verwachtingen. Ons team biedt een luisterend en kritisch oor. Op basis daarvan kunnen we uw organisatie ondersteunen en helpen om de kernwaarden en kenmerken zichtbaar te maken voor uw doelgroep.
U bent natuurlijk altijd van harte welkom bij ons op kantoor voor een kennismaking.
U bent natuurlijk altijd van harte welkom bij ons op kantoor voor een kennismaking.